Jag vet.. Vi drar till borlänge

Reseplanering fanns inte. Vi bestämde oss i torsdags natt på fyllan att vi skulle dra till Borlänge.. Helvetes resa upp, det va för mycket stopp, "jag är kissnödig och har njurproblem", "mickan är kissnödig och har njurproblem", väl uppe var en person som fick fnatt, hon var våt i sin punani! Kvällen började hos grabbarna och vidare till innestället, the place to be, Flamingo! Cimon från paradise va ju trots allt där, OMG!! haha fyfan vilken lirare, brudarna va som galna.

Jag har nu bestämt mig för att inskaffa en stripstång! Flamingo har en bra grej, stripstången, that´s it!
Imorse hade fittnyllet Zirath gjort så biljäveln ladda ur! Nycklarna satt i bilen hela natten, den gick inte att låsa och bakluckan gick inte att öppna, ingen hade startkablar osv osv... Tillslut fick vi igång skiten och börja rulla sakta men säkert till gettot..
Nu sitter vi här, 5 idioter, 4 som är skit slitna och en som är skit taggad! Jag har ett svullet öga tack vare zirath, är inne på 38e sömnlösa timman, men nu kör vi igen!!!

Kommer inte må bra efter dom här dagarna det är en sak som är säker..


Kommentarer
Cassandra

Nej och därför mår jag inte som du ;P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-02-14 @ 16:14:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback