jag har hittat min man

Nu har jag hittat honom, "the one". Han är så underbar, vet inte hur jag skulle kunna leva utan honom, förstår inte att jag en gång har kunnat göra det. Vi har det verkligen underbart tillsammans. Vi planerar för framtiden och jag tror nog att han kan vara den som jag faktiskt kommer leva med livet ut! Det är helt sjukt, det har gott fort. Men han har träffat pappa och dom har samma intressen och gillar varanda som fan.

Åååh vad jag älskar honom <3


Lite dålig bild men han gillar inte att vara med på bilder.

Styrbjörn <3


Kommentarer
Anonym

Haha snygg man du har hittat. När får jag träffa honom ;)



2010-02-03 @ 16:19:15
Anonym

De va jag som skrev :P



2010-02-03 @ 16:19:41
Nicole

Haha du som i du i skolan som sa att du skulle komentera? Eller bara någon trög som glömde skriva vem båda gångerna? :P



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2010-02-03 @ 20:29:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback