har aldrig varit piggare..

Kom hem 3 i natt, jobbade med casse och pappa.. Imorse va det något svårt att komma upp halv 7, hade ekonomi prov och det är garanterat IG eftersom jag sudda ut mina svart typ 100ggr.. Jag kunde inte riktigt tänka (100spänn på att casse tänker: Kan du nånsin det).. Sen åkte vi till UF-mässan och hälsa på våra kompisar, såg dock världens roligaste kis på tåget som såg ut som dom små trollen med grönt hår.. hahaha, skratta så jag grät för madde kom med sjuka komentarer hela tiden..

har försökt plugga men har mest suttit och garvat åt mig själv, men linn va duktig hon och plugga :)


Typ såhär såg hans hår ut.. Hahaha...


Mama haven´t you heard, we sold out all over the world..


Kommentarer
Cassandra

I know ;P Haha övertala nån att åka med mig då



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-02-25 @ 22:58:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback