Gadd på g..

Så va ännu en dag över, tog en fika med madde, anna och johanna efter skolan, mysigt med lite girltalk :) Sen färga vi maddes hår som efter såg lila och rött ut men det blev nog brunt när det va torrt :)
Förhoppningsvis så har matte en ledig tid nästa vecka så jag och madde kan gadda oss, så jävla sugen på flera men ska nog köra en i nacken som jag haft i tanke länge nu, kommer bli awsome!

Imorg ska jag följa med plutten och ta en spruta, stackaren han tycker det gör så ont :( Nej nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad och sen gå och mysa i min säng, synd att man inte hade någon att mysa med ;)




I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
When every moment spent with you is a moment I treasure



Kommentarer
Forums

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.



Blogg: http://forums.blogbow.com
2011-06-21 @ 12:34:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback