where´s my fucking bacon?!

Snabb uppdatering av lördag kvällen: Började hos Petra och Antonia. Satt på deras gård, drack och snacka skit. Vid halv 12 drog vi till Humble, skit mysigt ställe I love it! Efter det drog vi oss till Stures, första gången jag va där och det va helt okej. Träffa roligt folk, casse va klemtoman och snodde mina cigg ;)

Vid 4 tiden va det jag och casse kvar, vi bestämde oss för att dra hemåt. Gick in på äckligaste donken och kissa, höll på att börja gråta för jag nudda sitsen. Åkte taxi med världens snällaste taxichaufför, åkte förbi Västberga, slutstation Salem. Väl uppe i lägenheten märker jag att det inte finns någon bacon i min burgare, jag vände och vred på hela skiten men min bacon var no way to be found! Som jag sagt en gång innan (i matsalen i tullinge när jag ville ha bacon i mina potatisbullar) Where´s my fucking bacon?! Bestämde mig för att någon skulle ha skäll för jag åkt hem utan bacon i burgaren så arg som jag va ringde jag upp donken i västberga.

- Är det bacon i Mcfeast carnival?
(liten kines med pipig röst) - Nej?!
- Vafan är det för skillnad då??? (fortfarande upprörd för min bacon är kvar på donken)
- Ja, den är nästan 200gram..
- Jaaaaaahaaaa... Det va därför den va så stor

Kände mig något dum efter men casse lurade mig! :P Söndagen bestod av film och slapp på soffan. Tog mig kraften att laga min grymma potatis och lekte lite med Mindrew..

Idag har jag varit med madde, snackat skit, kollat möbler. Pappa kom förbi och tog en fika, vi åkte till thaien mellan tullinge och tumba och käkade och nu chillar jag i soffan. Imorg ska jag nog träffa pappa och casse.

See ya..


Kommentarer
Anonym

♥ ♥



Blogg: http://tvminnen.blogg.se/
2010-08-24 @ 04:09:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback