man är inte äldre än vad man känner sig.. vi är nära döden

Nicole säger:
jag börjar bli gammal jag med, permobilen är på laddning så vi får väl se om man åker ut en sväng när batteriet är fullt
sofie säger:
skönt att du fått din på laddning. min knasar, laddaren vill inte fungera..
Nicole säger:
fan va segt så du kan inte glida ut idag?
kan du inte försöka gå med rullatorn idag då?
sofie säger:
joo
alltså, jag ska försöka leta upp den faktiskt
Nicole säger:
annars kan du få låna min, den står ändå bara och samlar damm.. jag menar nu när vikten gått upp över 100 pannor så blir det svår med rullatorn. man är ju inte ungdom längre, lederna börjar säga ifrån det är ett hårt liv vi levet
lever*
sofie säger:
hahaha
du är så fin min vän.du förstår migtack för erbjudandet


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback