Gudmor Nicole

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Igår spenderade jag hela dagen på soffan, sov hela tiden och när jag inte gjorde det sprang jag på toa och spydde. Trodde först att det va för jag va bakis men sen började misstankarna komma när jag hela tiden spydde fast magen va tom. Mamma hittade något bra knark i sitt magiska skåp och efter att ha kämpat en timma så fick jag i mig en hel hambugare! haha, helt förstörd va jag men som tur är så mår jag bättre idag. (dåligt att sno från sina vänner)

Idag hade vi visning på huset vilket innebar att vi inte fick stanna hemma. Så jag ringde och väckte casse och åkte dit. Mötte upp tilda och falle för att träffa deras nya bebis, världens sötaste!! Så nu är man gudmor då ;)    Träffa zirre lite fort på en cigg också.
Efter fikan kom mindra och danne hem, gjorde ont i hjärtat när jag och casse skulle åka. Stan fram och tillbaka, sen skärholmen, hitta en t-shirt och en bh (ingen vanlig och jag är kär) och sen körde vi mindra till solna.

Det blev middag på kolgrillen på heron och nu är jag hemma. Ska snart ta en promenad med anna och sen sova i god tid eftersom jag ska upp tidigt imorg.


Lilla Kelzi!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback