Biffen jr.

Pratade med frugan ett bra tag, dom har kollat lägenhet, jag har kollat lägenhet. Sjukt, vi börjar bli vuxna :S Vet inte om jag vill, massa ansvar och skit :P haha.. Men det är skönt ändå, hoppas att allt går som det ska med lägenheter, jag ropar inte hej förän det är helt klart. Men det skulle vara jävligt skönt och bra, eftersom mamma ska sälja nu så behöver jag en lägenhet så fort som möjligt.

Och om två veckor blir valpen 8veckor så snart får vi hämta den lilla sötnosen :) Jag längtar så mycket! Roddy får ju inte bo hos mig eftersom pappa skulle sakna honom för mycket så den nya valpen får bo med mig eftersom jag inte vill bo helt själv :P

Just nu jobbar jag, vet inte hur jag ska orka mig igenom hela natten med tanke på att jag fortfarande mår dåligt. Får hoppas på det bästa. Imorg ska jag jobba hos casse, tänkte vara snälla mot dom och vara barnvakt åt mindra så dom kan gå på bio tillsammans..

Nu ska jag gå ner och dricka te, det är bra mot förkylning har jag hört ;) shuu..


Här är den lilla grisen :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback