23:01

Igår kom Magnus med 5kg svenska kräftor, vi spelade spel och hade en mysig familjekväll.

Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Gick upp vid 10, madde och casse kom hit och så började vi att storstäda huset. Efter städningen åkte vi till maddes crib i s-tälje och började att måla. Efter andra lagret på målningen betämde vi oss för att vi förtjänade mat och en öl! Pappa och casse kom och käkade på en kina retaurang och då blev jag på flumhumör och tappa glass överallt (det är bara madde som fattar det roliga) och sen började vi rulla hem till pappa.
Dammsög och skura lite fort, gosa lite med Roddy och sen åkte vi hemåt. En polis körde upp bredvid oss, blända mig och gav mig evileye.

Casse till pappa: Dom blända Nicole och gav henne evileye.
Pappa: evileye.. Aha onda ögon okej..
haha tur att engelskan va med där ;)

Imorgon blir det lite möten och sen ska jag sova hos pappa. Vi tänkte testa 4-hjulingarna och ta en riktigt lång och skön promenad.


Nästa vecka skulle den nya valpen ha kommit, tyvärr fick vi dåliga nyheter igår. Han har ett blåshål i hjärtat. Stackars liten, hoppas att han blir friskförklarad och inte får några besvär av det, jag håller tummarna!

Ringde dock till en annan kennel som jag haft kontakt med och det visade sig att dom hade en liten hane på 3veckor som nu är våran :)

Nu kallar duschen!


Kommentarer
S.

vänta vänta vänta, har du körkort???



Blogg: http://mylifedaybyday.blogg.se/
2010-08-25 @ 23:18:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback