Tipp topp

Har suttit och klippt ihop intervjun från igår, skit kass :P haha man ser verkligen att vi stoppat mellan klippen, men jag orkar inte bry mig :P

Pappa kommer hit imorg, mamma och han ska byta hus under helgen :P Mysigt men lite kvallitets tid med papi papi :) På lördag ska jag laga min (mattes) goda kyckling som jag har lovat honom i hundra år..
Imorg ska jag fira jessica, sen fira anna och på lördag har mindra kalas, tänk att hon redan fyller ett år :O helt sjukt hur tiden går fort, sen ska vi nog fira putte :)

Nice helg med mycket planer! Sitter och kollar på matchen nu, vi kommer vinna ska ni se ;) Blir lite smått sur att dom inte kunde hålla pucken dom sista 7sek så dom kunde vunnit skiten, men dom vill bara ge oss en mer underhållande match helt enkelt. Allt är redan planerat så guldet blir vårat :D


Stand by me..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback