Studentsång..

Idag har varit en seg idag. Hade håltimma från 11.50 till 14.45 :O Det som är mest chockerande va att jag satt kvar hela tiden, gjorde en sammanfattning inför provet imorg och sen satt jag mest i solen med madde och co. Blev klar med företagsanalysen idag tidigare än väntat men det är bara skönt att ha den klar så man slipper stressa med den sen. Och jag som trodde att mitt sista möte skulle vara idag, jag som såg fram emot att det äntligen skulle vara över, men nej självklart va han tvungen att boka om :/
Men men, casse kom och hämta mig från skolan, vi åkte till flempan och sen skulle jag till maxi och lämna in lappen så jag kan få ett ICA kort men då kom vi ju på att vi ville gå in på den där butiken, kommer inte ihåg vad den heter nu men dom har sjukt mycket grejer iaf! Hitta as mycket saker som jag skulle vilja ha :P Men jag köpte små grejer och sen två skit fina ljusstakar!!!

Mötte pappa på maxi och kvart i 6 kommer hjärnan casse på att hon bara har tvättstugan till 6! Hahaha, hon kom hem prick 6 men det va försent för henne att komma in så hon fick stå där och vänta tills någon skulle komma, men då skulle jag och pappa vara snälla och komma förbi med papper och penna (för det hade hon inte heller) så hon kunde skriva en lapp till dom som skulle komma efter så hon skulle kunna hämta tvätten då.. Men halvvägs till casse så ringde hon och då hade dom kommit, haha klumpig hon är ibland! (bilen stod felparkerad dessutom)

Jag som tänkte att skulle tänka på min vikt nu inför studenten eftersom jag gärna vill komma i min klänning blev mindre glad när mamma höll på med sitt storkock. Mat i stora lass, kanelbullar, smörbullar (avis linn? ;)), plättar, chockladpankakor :O Jag kommer ha storlek L snart om det inte blir en förändring..

Nej nu blev det ett lång och jobbigt inlägg, så jag gör oss alla en tjänst och avslutar här!


Snodde bilden från casses blogg men vi köpte likadana :)


Tack bror för kameran.. (Y)

Kommentarer
Linn

haha OM jag är :(



2010-04-28 @ 23:09:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback