Radhus pappa

Fan va man uppskattar fredagar.. Jag hade håltimma i en 1.40 min, men jag och sofie va fullt sysselsatta med att komma på vad jag gjorde förra valborg :P haha, madde kom iaf på vad vi gjorde efter ett tag..
Sitter med pappa och casse, vi käka robbans för ett tag sen, mums! Visste att det skulle bli robbans när pappa "skulle" laga mat :P

Om ett tag ska vi åka till jessica och fira hennes 18-årsdag som egentligen är imorg :P Sen blir the back to the hoods för att möta upp frugan, hon lämnade ju mig trotts allt i några dagar :( Anna och putte fyller år idag så grattis på er :)

Ska hoppa in i en dusch strax och sen börja göra i ordning mig, kanske blir en lyckad kväll ändå? :) Tim kommer hit sen också, ska bli mysigt att umgås med honom för en gångsskull..


Pappa, a.k.a Fat Tony..


jag och pappa byggde våran egna bil, all utrustning och hela köret ;)

Kommentarer
Cassandra

Du är väl vårat barn? :P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-04-23 @ 17:13:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback