på benen igen

Skivan va grym tills jag fick adsma anfall och inte kunde andas, men det va kul med allt nytt och gammalt folk :) Fredagen bestod av kryssning, kvällen va seg det va något fel på alla verkade det som.. Men dagen efter va det riktigt röj på deck så jävla kul!!! Lördagen blev det en  till början seg utgång för mig och mickan men det slutade på härliga 54 :) Det är typ mitt nya favorit ställe :P Träffa lite folk man inte sett på länge och det blev en lyckad kväll :)

Har legat helt död i flera dagar, har mått skit. Har legat i sängen och idag fick jag äntligen komma ut lite. Casse hämta mig så åkte jag, hon och nora upp till henne och käka lax, potatis och sallad, skit gott va det :) Sen blev det hem till mig för att kolla DH, tönten danne kom ju självklart ;)

Ska hem till pappa och städa imorg, sen ska jag nog ta en promis med roddy om jag har någon kraft i kroppen..


Snälla nicole som matar mindra med grädde :P


Jag har kommit över dig och allt som har med dig att göra..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback