Mattesnillet Nicole

Mår riktigt ruttet, kommer hosta upp min lungor snart. Ska åka hem till pappa snart, sen ikväll blir det skiva och imorg kryssning :D nice som fan, valde rätt helg att bli sjuk ;)
Fick VG på matte provet, så nu är jag nästan säkrad ett VG i slutbetyg, ska bara få bra på nationella :D YEAH! Linn klara provet också, vilket inte förvåna mig när hon har en sånn grym lärare som mig ;) Nej men jag är jätte stolt över dig hjärtat! <3
Någon som lurat någon? Pappa försökte lura mig men det gick jag inte på.. Jag försökte lura Gulsah men hon trodde ju inte på mig när jag väl tala saning :P haha, ska sätta dit någon vänta ni bara ;)

Nu ska jag rulla, ha det bra gott folk!


Jag och Ylva :)



Kommentarer
y

hahaha nejrå hon har problem med magen sen innan så det vet jag att hon inte gör! Men däremot blev jag lurad av tuss!! =P



Blogg: http://idomything.blogg.se/
2010-04-01 @ 14:15:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback