idag är jag lyckligare än på länge

Fick hem min klännig idag :D Den satt bra, men skulle behöva större bröst :P Sen ringde Jonni och berätta glada nyheter, så det är en sååå jävla bra dag idag.. Shit livet är så bra idag :D

Hagens skiva är idag men har beslutsångest om jag ska gå eller inte, mår inte så bra och har en lång och viktig dag imorg så får väl se hur jag gör..
Casse står vid spisen, där hon hör hemma. Valde att äta här idag eftersom hon ska göra egna fiskburgare :D

Imorg är sista mötet och sen är det bara att jobba kvar, skönt att bli av med det.


Jag har gått med i mustage kampen!


Btw, några killar sa att jag va lik en porrstjärna i helgen (andra gången det händer), och jag själv ser INGEN likhet men jag låter er avgöra..




Kommentarer
flisan

jag tycker ni va rätt lika! haha :p



2010-04-26 @ 18:07:10
Nicole

Gud va du inte är snäll :O



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2010-04-26 @ 22:21:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback