Söndag

Nu va ännu en helg över, fredagen bestod av förkrök hos hillo, linn och soffe och sen drog det vidare till tullinge. Kan säga att man va lite på lyset med tanke på att jag och phillan satt och drack rent eftersom det inte fanns något groggvirke. Som tur va var lopez där och va min hjälte för dagen och körde mig hem, kom hem runt halv 4 och så fort jag la mig så decka jag. :P självklart betod ju kvällen av sjabbel men vad skulle en helg vara utan sjabbel? Så jävla trött på skiten, trött på dig..

Igår blev det myspys med mackan, sofie och linn, kolla film och fetta oss, UNDERBART!!! :)
Snart ska jag ta en liten promenad med linn och sen vet jag inte vad det blir, va planerat att vi skulle gå på bio men det lär det nog inte bli, vi får se helt enkelt..
Nej nu ska jag inte låta linn vänta lägre,

Over and out!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback