Måndag

Idag har dagen gått väldigt fort, kan bero på att jag haft en hel lektion och sen skolfoto. Måste säga att jag och linn va väldigt duktiga som va på hela gympa lektionen (alla smet tidigare) och spelade badminton sen kan man ju även använda ordet mobbad där men det låter jag bli med. Efter skolan tog jag och linn en fika några omgångar kortspel och sen blev det pluggande. Nu är jag äntligen klar, ska väl läsa igenom redovisning och beskattning lite efter som jag har prov imorg men väldigt skönt att bli av med psykologi frågorna.
Nu ska jag ta en dusch och sen bara mysa med marcus tills jag blir jätte trött (lär bli om 5min) så ska jag för en gångsskull gå och sova tidigt, good luck!
Btw, åt världens godaste middag- kött, quinoa, bea, vitlöksbröd, sallad och massa gott gott.. mmm, tack mamma :)

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback