Snodde en lista av Mickis (allt för att slippa plugga)

Nämn något som gjorde dig glad idag: Kontakt med en person :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Anlände till skolan, a.ka. hell
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog en cigg till kaffet
Det sista du sa högt: Pappa du är så jävla rolig, fan va jag skrattar.. (ironi på hög nivå)
Det senaste någon sa till dig: Är det där din pluggning inför provet imorg? (kolla bara med en konstig blick)
Vad har du druckit idag: Kaffe, juice, äppeldricka, vatten
Vad var det senaste du åt: Potatismos och falukorv
Vad var det senaste du köpte: Cigg
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Mörka moln
Godaste glassmaken: Sandwitch
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja why not?
Sover du tungt: När jag väl somnar..
Drömmer du mardrömmar: Någongång ibland händer det väl
Trivs du med ditt jobb: Jag sa upp mig..
Favoritklädsel: Jeans, linne och en tjocktröja
Vad gör dig glad just nu: Kaffe
Vad ska du göra härnäst: Pluggar
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Chocklad!!
Kläder just nu: Jeans, svart boxar-linne och en munkjacka
Hur många kuddar sover du med: 6
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska utan tvekan
Vad är viktigast för dig: Familjen, mina vänner och just nu skolan också
Är du kittlig: Försök röra mina fötter utan att få en spark ;)
Snarkar du: Ja i lördags enligt matte
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Alla! Men spindlar gråter jag om jag ser
Stökigt eller välstädat: Välstädat, får panik när det är för stökigt
Längtar du mest efter just nu: Fredag!!!



Fint fint, jag gör typ allt för att inte plugga, jag orkar inte med bajs psykologi. Nyss fick jag ett litet utbrott för jag hatar Cops så jävla mycket, ursh mår illa av skiten. Snutar som tror dom är grymma som typ bara griper fyllon, knarkare osv.. Gör något bra program för i helvete!!!

Nej ska väl återgå till mitt :/


Kommentarer
Cassandra

Varför städar du aldig om du får panik när de är stökigt? ;)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2009-10-14 @ 17:52:32
Nicole

Jag städar alltid där nere så fort det är stökigt försök inte med mig unga dam ;)

Den stora frågan är varför städar aldrig du hemma? :O



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2009-10-14 @ 17:56:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback