Lördags"mys"

Igår blev det först fredagsmys/tjejmys hos Mickis i hennes lilla söta stuga i tullinge. Vi spelade med andra ord och drack vin, det va väldigt underligt att jag och lilli alltid förlorade, kan va för alla snodde från oss. Sen bestämde vi oss för att dra oss mot tumba så efter att ha stått ute i 45 min och väntat på taxifittan så kom vi till tumba och hamnade på tbs. Det kunde varit roligare men va fan det kunde ju lika gärna varit tråkigare. Ser positivt på saker nu för tiden, men jag skyller på lilli för att jag blev så full som jag blev med tanke på att det va hos som tjatade på att vi skulle shota. Inte vidare smart sådär i eftertanke, men men vafan ska man göra. Kvällens höjdpunkt va fan när chippen ringde mig, haha kan liksom inte återberätta för det är ju typ bara jag som tyckte det va roligt :P (skrattade mest för att han va så jävla full). När tbs stängde hamna jag i en taxi hemåt, blev sur på casse för hon betala och jag kallar mig själv normal?! Decka som en mätt tiger som varit på jakt hela dagen, synd för casse att jag låste när hon inte hade nycklar ;) Hade 10 missade samtal från henne i morse så hade hon tydligen kastat sten och grejer på mitt fönster, rörde inte en fena, haha!

Idag fyller grodan 10 år, fatta va stor min lilla bebis har blivit! :( Kalaset va roligt förutom att jag tydligen va lekledare enligt alla och ungarna hoppade på mig och försökte döda mig, men efter 2 timmar fick jag komma därifrån, skadad men jag överlever.

Jaja, nu bara uttråkar jag alla med min oerhört intressanta information, det där men intressekicken gör comeback. Nej men nu är jag faktiskt duktigt så jag pluggar affärsjuridik har gjort det halva dagen och tänkte fortsätta faktiskt, no plans to stop liksom. BLÄ!!! Rolig lördag jag har framför mig, chippen kalla mig tråkig :( Ska göra lite varm chocklad till mig själv tänkte jag (nörd jag vet) sen är det bara att sätta sig vid datorn igen och fortsätta skriviriet.

Over and out!

Världens sötaste bild!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback