Söndagsångest..

Jag va något för full, när dom som alltid är fullast kommer fram till en och skrattar åt dig för du är så full är det fan illa :P Men det va en trevlig middag hos Ersse med dans till bland annat Abba, favorit :) Sen drog jag, anna och madde till tbs när vi mötte upp massa folk och kvällen sluta med att jag klunka vatten framför casse för hon tyckte att jag va för dyng. Idag mådde man som man förtjäna och jag skämde ut mig något igår och det va ju inte riktigt helt okej, jag fick priset fullast på stan men det tar jag emot med ära, har ett litet tal förberett men ska inte plåga er med det.

Så idag åkte jag, linn och sofie för att se Lars Winnerbäck! :D Det lilla problemet va ju att det va inställt så bara för att våran resa inte skulle vara helt i onödan så åkte vi in till söder och tog oss en fika på ett jätte mysigt café :) Nu ska jag kolla slutet av 8mile med casse och danne..

Du kan göra mamma stolt någon annan dag..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback