Cassandra är ganska ful och nicole är jävligt vacker!

Vaknade imorse med värsta magvärken, så bestämde mig för att vara hemma. Jag och mamma åkte till ica och hämta ut mitt nya kort och sen åkte vi och handla lite inför helgen :) På lördag blir det kalas hos Ersse a.k.a katten med snygga hatten.

Igår åkte jag, danne och casse till Upplandsväsby och hämta pappas kompis, sen vidare till solna och till sist västberga. Jag och casse skulle vara smidiga att sitta två fram eftersom dom va tre i baksätet men det kunde gått smidigare. Sen åkte vi till studion där pappa och dom skulle spela så det va trevligt.. Tänkte bidra med lite fina bilder för er att se på, snäll man är :)

     

 

Nu ska jag gå och göra lite nytta :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback