Måndag morgon

Helgen är avklarad och det har varit jävligt skönt med långledigt. Fredag åkte jag ut till ön och umgicks med mina syskon och papi, mysigt och skönt att bara chilla för en gångsskull. Lördag hade jag och zirath romantisk middag på ohm food, mamma klaga något över att jag va så himla oromantisk och shit. Äh det va skit romantiskt, eller?
Sen drog vi hem till anna och föra sen vidare till max. Igår blev det benny med rickie, mickan och sara sen åkte vi hem och började slipa min dörr. 6 timmar efter va vi klara och då va jag tvungen att städa hela rummet och tvätta alla sängkläder och alla kläder som hade legat framme. Runt 11 tiden la jag mig i sängen och försökte plugga men kort efter att jag hade öppnat böckerna så stängde jag dom igen. 4 inatt kom casse och milla in och sa hej då och nu sitter dom på planet på g till egypten, fan va avis man är. Men men dom får det säkert jätte kul och kommer nog sakna henne lite, men fan inte mycket :P Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, har haft håltimma från 09.10 och 11.50 har jag rättskunskapsprov, får väl se hur det går.
Sen blir det hem och plugga körkort så jag kan avsluta kursen den här veckan och sen ska jag försöka måla lite dörrar. Det va allt jag hade på hjärtat just nu,

Over and out


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback