JARÅÅÅ!!!

I helgen va hela gänget ute på rickies land :) Tänkte bara uppdatera lite snabbt ;)

Fredag: Gormé middag gjord av madde och mig (A) hahha (jag skar potatisen och la den i vatten)
Sen kröka vi, spela twister, intim, poker, ja lite allt möjligt. Alla slappis gick och la sig vid typ 12 tiden men jag och johanna krigade uppe helt lonley och fortsatte till 6 tiden.

Lördag:
Efter tre timmars sömn vakna jag med feber och ingen röst. Efter en ipren och lite tp lir va rösten tillbaka och febern nere. Självklart såg jag det här som perfekta tillfället att börja kröka, vi börja runt 2 tiden medans vi gjorde i ordning oss i vip huset (jag, madde och johanna) Rickie den galningen knäckte en bira så fort han hade rest sig från sängen. Iaf, runt 5 tiden kom några muppar ut och då alla som hade varit där sen dagen innan fulla! :) Rickie och kalle decka runt 8 tiden eller nått sånt, jävla krigare dom där två ;) Kul va det med massa jävla skrik och spel, bus blev det på kvällen när alla låg och sov. Blev besviken att johanna och orre va vakna annars hade dom fått tandkräm i ansiktet ;)

Söndag: Ja, det blev väl tre timmars sömn natten till söndag också. Vaknade pigg (utan röst dock) och började städa ganska fort. Jag och kalle kände för att dricka öl på morgonen och fyfan va gott det va! Sen blev det hemgång med en liten tripp förbi donken, sen va det bara sov, sov och sov.

Riktigt kul hade jag och det har vi planerat att göra om men kanske i sommar i stället. ;)

Över till något annat..
Det är några jätte coola människor som har skrivit en blogg om tullinge gymnasium och om alla som går där. Dom skrivet om vad folk gör på fyllan så som i skolan. Så alla ni som går i tullinge, se upp för vad ni gör, jag vet att jag inte skulle vilja ha mitt namn i den bloggen eller någon annan för den delen.
Men jag och madde är så smarta att vi redan vet vem som skriver den så nu vet man vem man ska hålla sig lugn framför.

Nej nu ska jag försöka få sympati av mamma (skriver lappar :P)
Over and out!

Kommentarer
Madshit

klart vi är smarta :D



Blogg: http://maddmutt.blogg.se/
2009-01-30 @ 18:56:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback