Happy new year

Dags att uppdatera lite kanske, skolan har börjat och nu är det helg igen :)
Nyår va lyckat, det blev förkrök hos madde med massa folk och sen vidare till nina där det va ännu mer folk. Riktigt kul att träffa folk man umgicks med förut, blandat va det och kvällen va lyckad bortsett från lite sjabbel dock. Men allt kan ju lösas som tur är och nu rullar livet framåt. Resan till åre va riktigt rolig, kändes dock som  om jag fick 13 barn som man va tvungen att skrika på dag in och dag ut. Men roliga ungar va det, viket roligt gäng vi va! :)
Fick min skid debut, och det gick fan bra för att vara första gången, andra dagen badade vi på inomhusbad, tredje dagen åkte vi hundsläde och sen blev det 1 km promenad inne i skogen för att få se sveriges största vattenfall.
Myspys varje kväll med barnen och jag saknar dom faktiskt lite nu :P

Idag började jag 10 och slutade 11 så det va nice :) Sen åkte jag och linn till mig, tog en fika och sen blev det abba singstar. Sen kom helena och sofie så fikade vi lite mer :) Sofie och linn åkte till tumba sen för att gå på systemet med rickieboy och jag och hillo fick en trevlig pratstund om himmel och hav. Kvällen börjar närma sig och jag vet inte riktigt vad som händer men jag hoppas på lite party eller liknande.
Nu ska jag frossa lite mat,

Over and out!

If you're all alone
When the pretty birds have flown
Honey, I'm still free
Take a chance on me
Gonna do my very best
And it ain't no lie
If you put me to the test
If you let me try

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback