Plankstek, vitlöksbröd och cider = guld

Sitter och pluggar inför mitt hemprov, det ska vara inlämnat imorg och jag hoppas att jag inte somnar innan jag är klar. Idag va det skridskorsåkning med klassen, måste säga att jag blir grymmare och grymmare för varje år. Linn ska ha ett stort plus för hon orkade åka runt och försöka lugna ner mig, men jag gjorde inte så mycket annat än att skrika så fort jag hamna i obalans. Johanna försökte också, hon putta mig på ryggen och då höll jag på att börja gråta för jag blev så rädd :P haha, nej men jag vet att jag kommer bli proffs en dag, det är bara en tidsfråga nu. Idag har det varit myspys, cassandra fyller 20 idag så jag tvinga henne att åka till systemet och köpa cider. Det blev plankstek, vitlöksbröd och cider till middag vilket var underbart! Sen kom pappa förbi, käka, tog en kaffe och sen drog vi ut och körde en sväng. Pappa blev dock lite irriterad på mig när jag satt och snacka i telefon medans jag körde men han ska inte snacka han gör ju inget annat än att prata i telefon. Imorg drar han till turkiet vilket är lite tråkigt för jag kommer sakna honom, men roddy kommer och då får han ge mig kärlek. Tror han har växt ifrån hela ligga i sängen och mysa grejen, han fyller faktiskt 1 på torsdag så då blir det kalas :) Nu tänkte jag rulla upp och lägga mig i sängen i hopp om att kunna kanske hinna bli klar innan 12 vilket jag dock tvivlar på. Men men, här får man inget gjort.

Over and out!



Om du väntar tills du är säker på att det är rätt, kommer du förmodligen inte göra mycket av något.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback