Lov, lov och lov

Fy fan va skönt nu är det lov! Va i alvsjö på uf mässan och det va väl trevligt. Dagen blev ännu trevligare när jag satt på tåget på väg och jag fick ett sms "Du har vunnit! Kom och hämta ditt fina pris i..." Fan va nice, svara på 4 frågor och vann! Det händer verkligen aldrig mig, jag vinner aldrig någonting. Så så fort casse kom hem ringde vi lite samtal, apollo blandannat, hon boka resa och jag är grymt avis. Sen stressa vi ner till ok, pumpa däcken, stressa till alvsjö och jag fick mitt pris! :D det va dock inte värsta priset, ett usb minne och lite annat smått och gott. Men det va ändå kul att vinna :) Sen åkte vi till mammas jobb och hälsa på, Mona rocks, älskar henne hon är stört skön! :D (boende på mammas jobb) Vi skulle egentligen träna kickboxning idag men vi märkte att vi inte skulle hinna, tajt tidsplan som måste följas förstås. Så vi åkte förbi Ohm food och käka, åkte hem, satt på oss träningskläder, åkte till willys och sen till salem för att träna. Har stressat satan hela dagen och är rätt trött nu efter en lång dag och en timma på gymmet.

Nu sitter jag och väntar på att casse ska bli klar i duschen eftersom vi måste åka till skärholmen och möta pappas kompis och sen blir det ut till ön. Jag och casse ska nog ta en kvällspromis på ön och ska försöka få med mig roddy (världens lataste hund). Nu ska jag packa i ordning :)

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback