Time to change

Idag har det inte hänt någonting, höll på att somna på jobbet, stod och snacka skit med killarna på lagret, ja det vanliga. Det var i försig ett luciatåg som kom imorse så blev det lite fika innan det va dags att sätta igång. När jag kom hem la jag mig på soffan så kom mackan, skit söt och la sig bredvid mig så det sluta med att vi båda somna :P Imorg är sista dagen på jobbet, ska bli skönt att gå tillbaka till skolan. Fick ett jobberbjudande av dom så det är väl antagligen inte sista gången jag är där :)

Imorg får vi se vad man hittar på, kanske idolfinalen med sofie eller ut med the gang? Det är ett svårt beslut. Kanske åka hem till pappa och mysa med ungarna? Hm nu fick jag nått att tänka på.


Är vi lika? ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback