No stress...

Det har varit dåligt med bloggandet på senaste tiden, men jag har helt enkelt haft fullt upp innan jul och då har jag inte orkat blogga. Mycket har hänt, mycket roligt och lite tråkiga saker också..

Julafton firades med vänner och lite familj, sen blev det ner till tb´s. Jag hade as kul, dansade mycket, shota mycket.. Dagen efter kom ungarna och vi firade jul, igår firade vi jul igen med farmor :P Så nu är jag rätt trött på julmat, haha! Igår satt vi hos madde och drack bira, snacka skit och hade allmänt trevligt :)

Sen kom adde, matte, tilda och falle och hämta mig, så blev det mer öl och mycket skratt! Haha, tilda va lite på lyset och det va för jävla roligt att skratta lite åt henne :P
Nu väntar jag på att vi ska åka till thaien och käka sen kanske förbi danne, vi får väl se :)

     
Lite bilder från julafton och juldagen :)


Kommentarer
G.

Hej!

Fin blogg du har! :)



Klänningen finns fortf. kvar och budet är på 450 kr inkl. frakt. Den som först köper den för 500 kr jämna säljer jag den till. Är du fortf. intresserad så hör av dig =)



Hoppas du haft en fin jul.



MVH

DARE2WEARIT



Blogg: http://daretowearit.blogg.se/
2009-12-27 @ 20:52:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback