Nitol, 2,5år

Koncerten var grym! Jag var tårögd redan när Grega sjöng men sen när Lars a.k.a Lasse sjöng om du lämnar mig nu då rann tårarna :P haha nej vet inte hur jag ska förklara eller beskriva, han höll på i 2 och en halv timma och det va grymt från börjar till slut!

Igår mötte jag pappa och casse på söder efter skolan, vi åkte till adidaslagret, köpte en grej till tim, en till casse (som hon sedan var tvungen att slå in och lägga under granen) och sen en grej till papi :) Sen åkte vi till heron och pappa köpte God damn ugly gummistövlar.

- Pappa, du ser ut som att du är med i bonde söker fru... Och du är FRUN!!!! Haha, lite rolig är man ;)

Sen åkte vi hem, käka fläsk med löksås, mumsigt :) Sen blev det ut och åka pulka!! :D haha, jag blev som ett litet barn igen, det var as kul! Lite jobbigt att det snö hela tiden men det va nice :) Efter det blev det ut och sladda lite, haha Zirres sjabbel var det roligaste på länge!

Nu har jag precis mejlat träningsplaneringen så nu ska jag bara göra klart praktikredovisningen sen är det praktiskt taget lov :)

  
Riktigt sexiga bilder från igår ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback