loooooov

Har varit dålig på att uppdatera märker jag, men jag har haft "bättre" saker för mig. Ifredags va vi ute massa människor från skolan, det va kanonkul, liten insitent som inte va lika kul men vafan gör man inte?! Lördagen spenderade jag tillsammans med casse,danne och zirre, vi åkte till kista. Jag hjälpte danne med julklapp till cassse och zirre hjälpte casse, grym julklapp casse kommer få! Sen åkte vi hem jag och zirre bestämde oss för att dricka upp hans 18 öl (decka efter 3 framför ice age) och vi va hur flummiga som helst pga brist på sömn. Vi hittade på våran egna raplåt och kollade resor med ingen framgång.
Isöndags åkte jag, casse och danne tillbaka till kista för att danne skulle köpa lite julklappar för han hade ju pengar ;) haha.. Sen blev det Nachos och Tillbaka till eden, jag kriga och kollade klart på hela, den är över 3 timmar men den är grymt bra!

Igår hämta vi mackan från fritis  runt 2 tiden, sen plocka vi upp ylva och begav oss till pulka backen. Senare kom Lias och johanna och vi hade riktigt kul och mys med mackor och varm chocklad :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa madde? I don´t know, vi får väl se.

 


Favoriten vi lyssna på om och om igen i lördags! Haha..


Kommentarer
Madelene

haha aa det vart ju utgång ;)



Blogg: http://maddmutt.blogg.se/
2009-12-24 @ 10:54:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback