Flummmmmmmm

Idag gick jag till jobbet, grattis nicole. Jobbade 9-11 sen fick jag två timmars lunch och när jag kom tillbaka satt jag och rulla tummarna i en timma för dom hade snott mitt rum sen fick jag gå hem, soft?! Jag mötte sofie i skolan för jag lovade henne att åka hem med henne vid 4 så satt mig och plugga lite psykologi medans hon plugga (jag satt inne på msn, prata med madde och skrev om hennes svar med egna ord) jag är grym ;) Sen kom zirre/tönten/grino/sego och hämta oss sen plocka vi upp madde vid vägkanten när hon hade slutat och vi drog oss sen till skäris. Det va rea på bianco :O sjukt mycket fina skor, men jag va duktig och sa nej, gick därifrån (helt själv, ingen släpa eller bar ut mig). Madde fick ryck för hon inte hitta sin tröja som hon är besatt av så vi åkte till farsta. Tror ni tröjan fanns där? Äh... NEJ!! Men jag hitta min BH som jag har letat efter i 100år, man kan ju inte ha trosorna och strumphållarna och inte ha BHn liksom, går jag icke. Det är min "få till det" bh enligt madde för det va ju lite svårt att andas när tuttarna va så högt upptryckta :P haha... (det där va faktiskt roligare om man va med). Nej nu ligger jag deprimerad i sängen för jag har ont i magen, hugger till lite då och då och min tv är svart, går inte att titta på några kanaler och jag är kissnödig :( FAAAAAAAAAAAAN!!!!! mitt liv är fett tufft just nu, vet inte hur jag ska palla :( Nu är jag röksugen också, snart hoppar jag, fast känns jobbigt att ställa sig upp.. Hmm, livet är fan hårt.
Kim har skaffat sig långt hår så han ska köpa sig en pilbåge och ut i skolan och leka legolas. Vi har kommit överens om att jag ska vara gollum :D YEEES!! :D


18år sen idag, tiden går så fort... R.I.P <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback