5 av 5 toasts

Idag har jag spenderat hela dagen framför Förintelsen, sjukt bra film! Den är 7,5 timmar lång så mina ögon kändes lite fyrkantiga efteråt :P Men kan verkligen rekomendera filmen, handlar om tiden då Hitler styrde och ställde, den får 5 av 5 toasts (Y) Efter filmen mötte jag upp Sofie så tog vi oss en promenad ner till ica för att inhandla cigaretter och sen kom geekos madde och zirre så gled vi till mig och glodde DH med casse och danne :) Nu har tjockisarna gått och jag ligger i sängen och halvglor på Brothers and Sisters. Imorg ska jag kriga mig till jobbet, spyr av att vara hemma så blir det mys lunch med sofie så det kan ju inte bli annat än en bra dag :)



Så vidrigt att veta att allt faktiskt har hänt. Att människor kan vara så jävla känslokalla för man har en viss syn på raser. Alla är väl människor? Men judar, handikappade och de som inte "duger" gasar man ihjäl, bra politik. Ursh, jag blir så arg!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback