Fredag...

Ska jobba hela helgen igen. Men nästa helg då jävlar ska jag va ledig och få sova lite för en gångs skull. Jag och Linn ska festa med några gamla vänner ;) Ska bli trevligt, kan man inte spola fram tiden en vecka? (A)
Veckan har gått fort även fast jag vart sjuk. Men men skönt ändå att det är fredag så man slipper gå till skolan. Det är roligare på jobbet men det är jobbigt att gå upp tidigt :P Blir aldrig nöjd. 
Just nu sitter jag och mackan packan och kollar på bilar. Diggar filmen har typ sett den 20 ggr och den är lika bra varje gång :D Nu har jag inte så mycket att skriva om, så jag får väl återkomma när jag kommit på något att skriva om. :P   
 
Over and out, så länge.

Life is a highway
I wanna ride it all night long
If you're going my way
I wanna drive it all night long

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback