Söndag

Söndag och helgen va lyckad.
Fredagen hade vi middag hos mig och förade sen drog vi till rickie. Det enda negativa med kvällen va att jag fick grymt ont i huvet och kunde knappt stå på bena så casse fick komma och hämta mig och köra mig hem.
Igår vaknade man något seg och orkade inte ens tänka på kvällen. Det blev lite ht från bene och sen bar det av till hillo. Rickie hade bestämt sig för att inte ha fest så jag och hillo tänkter att vi kunde börja hos henne medans vi gjorde i ordning oss och sen bar det av till rickie. Det va ganska mycket folk där då, klockan va runt 10 sen droppa det bara in mer och mer folk hela tiden.
Kvällen va rätt nice förutom att en människa gick och drog ner stämningen för hela festen, runt 3 tiden va det dags för statiol. Sen drog jag hem och kunde verkligen inte somna, somnade väl runt 7 tiden. Trots en hård helg så är jag nite så sliten ändå. Nu ska jag gå ut och pinna. 

Over and out!

Det blev inte värre än lite rivsår i ansiktet och på kroppen, man är väl krigare ;)  

Kommentarer
Hilloooo

hahaha helt rätt gumman ;)

kill or get killed lixom



2008-10-19 @ 16:25:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback