Onsdag

Nu börjar jag bli frisk, fick ryck och ska göra om halva huset har jag planerat :P Imorg tvingar jag med mig mamma till ikea så får vi se va det blir :) älskar att gå runt på ikea och kolla på massa saker som man inte behöver eller har plats för :P Nu fick jag ju göra av mamma att vi inte har sånn jävla tur i den här familjen för idag när hon va på väg till jobbet va det någon jävla idiot som prejde henne av vägen, hade hon inte lagt sig på bromsen så vill jag inte ens veta vad som hade hänt. Tur i oturen i guess, kollade lite om horoskop och det, tycker det är lite roligt. Läser i metro varje dag, visst får man väl ta allt med lite nypa salt men ibland kan ju faktiskt någonting stämma in. Kollade lite på en sida och såhär stod det om mitt stjärtecken (vågen)

Utmärkande för personer födda i detta tecken är deras känsla för rättvisa och harmoni. De har stort behov av kommunikation och är mycket utåtriktade. Oftast intar de medlande, diplomatiska och sociala positioner då de eftersträvar balans, inte bara för sig själva utan också för alla andra. De avskyr all osämja och gräl.

En våg är intelligent och klartänkt, men att snabbt ta ställning är inte vågens starka sida, då han tenderar att noggrant väga både för och emot. Det viktiga för vågen är att ställningstagandet blir rätt.

Vågar har jämna temperament och är ofta charmerande och öppenhjärtiga människor. De är livsnjutare och gillar skönhet, avkoppling, mat, dryck och sällskapsliv. Ibland kan livsnjutandet dock övergå i ren lättja. De behöver ofta bli motiverade för att få någonting gjort.

Element: luft
Kvalitet: ledande
Polaritet: positiv
Nyckelord: Venus, balans, harmoni, diplomati, sympati, skönhet, konst, charm, lättja och metallen koppar.
Positiva karaktärsdrag: behaglig, romantisk, vänlig och diplomatisk.
Negativa karaktärsdrag: flirtig och vankelmodig.
Människokroppen: diafragma och ryggrad.

Ja, lite kanske passa in, jag vet inte riktigt :P nej men nu ska jag gå och slinga mammas hår :)

Over and out!

Thanks mad <3


Kommentarer
madde

no biggie :)



Blogg: http://maddmutt.blogg.se/
2008-11-27 @ 20:08:28
???

Du svarade inte när jag ringde när du sligade hår:(



2008-11-28 @ 15:14:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback