Jag älskar..

Jag älskar kaffe och cigg på morgonen,
Jag älskar långa telefonsamtal om ingenting alls,
Jag älskar julklapparna under granen,
Jag älskar att vakna upp och vara jätte pigg,
Jag älskar att lyssna och veta att jag hjälper,
Jag älskar att gå på promenader med min pappa,
Jag älskar att känna mig omtyckt,
Jag älskar när första snön lagt sig på marken,
Jag älskar lukten av nybakat,
Jag älskar nyår när man tror att allt är möjligt för det är ett nytt år,
Jag älskar när folk tycker om vad jag gör.

Jag hatar fulla bussar,
Jag hatar tidiga mornar när man inte vill gå upp ur sängen,
Jag hatar barn som skriker på bussen på väg till eller från jobbet,
Jag hatar slask,
Jag hatar riktigt tråkiga helgen,
Jag hatar fjortisar och folk som är "coola"
Jag hatar när man inte kan sova fast man är jätte trött,
Jag hatar när lönen tar slut,
Jag hatar stress,
Jag hatar att inte alltid vara ledig,
Jag hatar när folk frågar mig vart affärer ligger och blir arga för jag inte vet, tyvärr jag jobbar inte i hela skärholmen.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback