Planering

Helloj,
Vart i skolan, tråkigt men det dagen gick fort förbi.
Tror jag aldrig har haft en så rolig gympa lektion, jag och linn skulle brottas, hahahah...
Sen skulle jag jula och för alla som läst min blogg förut så vet ni ju hur det sluta sist. Den här gången gjorde jag inte illa mig, men smarta jag jula och hela tröjan åkte upp så det va ju inte så nice. :P

JAG SKA TILL BOLÄNGE 22-28 juni :D vill åka nu!!!!! :D Jag ska fan börja packa redan nu ;) hahaha..
Vi kommer ha grymt kul, röja satan och lyssna på bra musik. :) Takida kommer dit och dom är så bra, jag tror nog att jag kommer börja gråta om dom spelar "curly sue" eller "burning inside" eller aa alla låtar :P

Nej nu ska jag hoppa in i ett varmt bad och sen ska jag plugga. :/
Men bara ett tag för sen ska jag gå och möta sockertoppen Linn :)

Over and out!


Hur kunde det här hända? Det känns så overkligt, jag vill inte att det ska vara verkligt. Jag orkar inte mer.

Kommentarer
madde

fan va trevligt att du ska till borlänge , (:
kanske också ska dit då (:



Blogg: http://upponer.tjejsajten.se
2008-03-27 @ 12:07:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback