Back on track!

Ett tag sen jag skrev, hmm beror på att jag varit sjuk i typ 3 veckor, och sen den här veckan har jag pluggat som en idiot. Och än är jag inte klar. Ge min sommar NU!!!!!!!!!!
Jag det finns inte så mycket att berätta, jag och madde hade absolut inget att göra igår i skolan så vi kom på en låt, jag vi började på den iaf men den får ni se när den är klar. ;) Talang 08 here we come!
Har grymt mycket att ta igen efter att ha varit sjuk men nu börjar det likna något och högarna med papper och uppgifter börjar bli mindre. Känns skönt ås fort någonting är klart, som en del av dyngden försvinner från mina axlar. På fredag är det geografi prov och det ska bli så himmla skön med helg, inte för att jag slipper plugga (har mycket att göra som sagt) utan att kunna plugga hela dagarna och slippa gå till skolan. Ska nog ta det rätt lungt i helgen, ska träffa matte någon dag har jag lovat honom får väl se vad det blir, känner jag mig själv rätt så blir det festa ;)

Har kommit på hur otroligt mobbad jag är, och lat, har inte ens orkat designa min blogg så nu är det keff läääääään! Kirrar det någon dag i framtiden när jag orkar.
Nej nu ska jag kila, pluggish vidare.

Over and out!


Vad är det som händer?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback