Torsdag.

Torsdag idag fick lite sovmorg, gick upp halv 7 :P Men fick ta det lite lungt på morgonen iaf. :)
När jag väl kom till skolan så fick jag veta att jag började 20 i 11 för Barbro var sjuk, :/ Skit kul...
Aja slapp engelskan iaf och det kändes toppen bra ändå. Dom senaste dagarna har jag och madde varit på flumm humör eftersom vi har varit så sjuk övertrötta båda två.
Det roligaste på hela dagen var att cvi hade boxning på gympan vilket var grymt kul men jag ville sparkas lite mer. Madde har uppfunnit ett nytt slagsätt vet inte riktigt vad hon kallar det än men återkommer med namnet senare.

Hmm, tråkig människa jag är, pluggat hela dagen (madde med haha jag är inte ensam om att vara en jävla tönt)
Madde är ful och står och hänger brevid mig, hon garvar som en häxa och har analklåda.
That´s my girl ;) haha..

Jag älskar henne ändå, för nu slipper jag smörja in hennes exem.


Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback