Kalla mig Batman

Okej har insett att jag inte har skrivit på ett tag.
Nytt år, nya tag. Jag har inte gjort några nyårslöften mer än att jag ska sluta röka innan året är slut, mer kan man inte lova. Jag är ju trots allt bara människa. Man blir ju alltid så besviken på sig själv när man bryter sina löften. Därför gör jag ett löfte som jag att ett år på mig att klara helt utan press. Känns toppen.

Nyår va nice faktiskt spendera den med många jag tycker om. Vissa små saker kan man ju dock räkna bort men sånt händer. Man får skita i det och fortsätta med det man höll på med innan helt enkelt.
Idag hade jag och Sofie girls night in, väldigt mysigt. Vi drack lite vin, lyssna på bra musik, åt chips och kakor, snackade skit och spelade poker. Sen ghick vi ut och åkte pulka, tror jag aldrig garvat så mycket i hela mitt liv asså men nu är man förkyöld för en vecka istället. Såååå värt! :)

Nu ligger jag bara här i sängen och tänker, jag är nämligen fillosof.
Människor med för mycket luft, männikor som hotar med kontakter som dom inte har är anus. Alltså dom flesta i Tumba. Men snart flyttar jag härifrån så bye bye. :)

Nej men klockan börjar ticka mot mycket nu, dags att knoppa.

Over and out!

P.s. Rickie kommer dissa orre för snorre, vänta bara sofie det kommer ;)


Kommentarer
ena delen av snorre

lätt! för det är pulkadags!



Blogg: http://theregular.blogg.se
2008-01-05 @ 13:03:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback