Två dagar

kvar till nyår. Hela det här året har gått skit fort. I lördags bjöd mickan mig på hemmalagad middag, blev en tre rätters och vin :) Sen drog vi oss till götgatan och satt oss på en liten pub och drack drinkar, väldigt mysigt och det roligaste var att mickan faktiskt ramla på väg hem. Det var en mysig kväll med mycket skit snack och lite för många drinkar.
Idag efter jobbet mötte jag upp linn i tumba och vi båda hittade våra nyårsklänningar :) Sen mötte vi sofie och Q, vi dansa dansmatta (vilket jag ägde på ;)) sen gick vi hem till mig och sjöng abba singstar och sen lite disney. Mysig kväll :)
Nu måste jag tyvärr gå och sussa för jag ska upp och jobba imorg, tjäna lite pengar och göra lite nytta. Sen blir det in till stan och gå och handla med felicia. Pappa och ungarna bor på hotell i några dagar så jag ska sova med dom, roomservie 24/7 ;)

Over and out!

And I can chat with you baby
Flirt a little maybe
Does your mother know that you're out?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback