Hola,

Nu är det söndag igen och jag kom hem från jobbet för ett tag sen. Har haft riktigt kul idag. Idag snodde vi drixen och köpte hamburgare på donken för vi tyckte att vi förtjäna det. ;) Sen gömde Ahtur, Gabbis mobil och hon flippa, hon sprang runt halva stället och letade efter den, hon muddra mig framför kunderna som såg rätt chockade ut. Emma svek oss dock och gav tillbaka mobilen. Kanske ska ta en snabb om helgen.

Fredag: Matte prov 8.10. Klockan ´10 kom mamma och hämta mig och madde så åkte vi till verkstan för att kolla om dom kunde laga mammas bil, vilket dom kunde, Hallelulija. Sen åkte vi till mig, fika och fixa naglarna. Madde drog sig hem vid halv 2 och då bestämde jag mig för en tupplur. När hon kom tillbaka va klockan typ 4 och då va det bara att börja dricka. Efter maten drog vi oss till kalle och vid 9 tiden åkte vi mot stan. Madde och jag lovade oss själva att bara dricka några groggar var, men hela flaskan tog dock slut innan vi ens va inne. Det blev riddarkällarn efter mycket sjabbel på vägen. Hade skit kul faktiskt :) Runt 3 va jag hemma och låg och glodde film med mig själv sen blev det mys... :)

Lördag: Vaknade riktigt bakis, och ville bara hoppa från en bro. Gick och la mig igen runt 1 tiden och vakna halv 5. Tog mig en dusch och gick för att möta mickan. På väg hem mötte jag max och jerry som inte hade mycket för sig så jag beslöt mig för att vara med dom. Vi åkte runt halv världen kändes det som och drack lite bira. Sen åkte vi och hämta upp Jimmy och där satt vi, 4 st, rätt mobbade människor i max bil och drack pils. Runt 10 tiden fick dom allt släppa mig hemma och det blev lite tv titt sen slockna jag. :)

Det va väl det, tänkte lägga upp en fin liten bild som jag hittade på en hemsida från riddarkällarn. :) (fulla människor fastnar alltid på bild ;))
Over and out!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback