22:23

Nu ska jag försöka igen, förra inlägget gick bort för jag råkade komma åt en knapp på datan.
Jag har precis varit nere och gymmat med tim i en timma och nu är ju slut. Men fan va skönt det var man känner sig så duktig efter att ha gymmat :) Imorg ska jag och felicia gå upp runt 10 tiden och gå ner och gymma lite. sen kanske det blir några längder i poolen det vet man ju aldrig. Tim är en tönt som bara vill spela wow hela tiden och jag blir så himla trött på hans jävla gråtande hela tiden. Liam tror dock inte att tjejer kan bajsa eller att vuxna kan gråta, han är lite konstig den där ungen.

Nu har jag bestämt att felicia ska följa med mig ner och röka fast hon vet inte om det själv (nu vet hon eftersom hon står bakom mig och läser vad jag skriver)

Over and out!

IMORG SMÄLLER DET!! (jag har köpt raketer)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback