Snart börjar helvetet igen..

På torsdag börjar skolan igen, jag vill verkligen inte. Mitt sommarlov har varit för kort och jag vet att det kommer bli ett helvete. :(
Igår åkte hela familjen till vallentuna och hälsa på casses gudmor och hennes familj. Väldigt trevligt, vi käka gott, prata, spela buzz och hade kul :) Idag gick vi till min moster, gammelmormor och sissis systers gravar. Det va inte lika kul och jag hade riktigt ont i magen. Det va rätt jobbigt att vara där men det kändes ändå bra att vi åkte dit. :)

Idag har jag en date med Sofie och vi ska ut och glida med stil ;)
Har inte mycket mer att skriva, maybe later.

Over and out!
Btw, har jobbintervju imorg, är ganska nervös.


Grisen har blivit stor :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback