night,

Så sitter man här igen, klockan börjar ticka sent och jag vet att jag egentligen borde gå och lägga mig men jag är inte ett dugg trött. Skolan börjar om två dagar och det känns inte så jävla nice, jag vet att jag kommer få så jävla mycket att göra. Och nu har man ju ett jobb och sköta dessutom. Får härda ut och tänka på dom posetiva sakerna, pengarna :P
Imorg ska jag på kaffekurs :P haha, ska lära mig göra massa kaffe osv.
Nej men nu funderar jag på att röra mig till sängen och iaf försöka sova. Det är ju faktiskt en dag imorg också som man ska orka med. Btw, så blev jag väldigt överaskad när jag fick ett sms igår, men det va ju kul det med, på ett sätt. Jag har träningsvärk efter afrodansen igår :P men det är fan värt det för det va riktigt jävla kul :D Ska börja med kickboxning nu igen, känner mig så värdelös när jag inte tränar.
Men men, nu ska jag ta steget, jag ska sova. Tror jag.

Over and out!

Jag är nöjd, jag är stolt, för jag tänker inte på dig längre.

Kommentarer
Anonym

Jag är nöjd, jag är stolt, för jag tänker inte på dig längre.



vem fick nitlotten? :P



2008-08-26 @ 21:52:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback