Fredag...

Idag är det fredag, klockan är 11 och jag ska snart gå och sova :P Ska upp och jobba imorg, inge vidare roligt att gå upp tidigt på en lördag men vad gör man inte för pengarna. ;)
När jag och madde satt ute och rökte hos mig hörde vi ett plan som lät skit skumt men vi såg inget så vi stälde oss på bänken och då såg vi hur det åkte grymt fort rakt ner, undrar om det var en flygkrasch :P märks väl imorg om det står något i aftonbladet eller nått.
Idag va vi i storvretsbadet och skulle träna livräddning, jag, linn, johanna, madde och sofie hade alla mens så vi kunde inte vara med (A) Men jag, madde, emma, sandra och johanna spela basket istället, va inte så där jätte grym men jag kom upp i 20 tills jag gav upp. Emmas bebis sparka mig på handen :) Hon är tjock, haha.
Nej men nu är klockan "mycket", jag är svin trött, sov faktiskt bara 3 timmar i natt så det kan vara därför.

R.I.P Ove  Linqvist

Over and out!

Oh madäläine, why are you so seg? (8)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback