Folk...

Igår fick jag ett oväntat samtal när jag va på fest i bremora. Det va tilda som ringde och sa att min syster hade fått stryk. Jag sprang ner till bussen i vårsta, gick av i kassmyra och sprang till folkets. Nästan ingen va kvar och det va bara massa snutar överallt. Min syrra och hennes kompis hade blivit på hoppad av massa folk. 3 killar och 2 tjejer sparka henne i huvet medans hon låg ner. Ingen gjorde någonting utan alla tittade bara på. Hur fan kan man vara så jävla hjärndöd att man sparkar någon i huvet, kille som tjej. Vilken kille är så "cool" att han hoppar på en tjej? Har man inget samvete i kroppen över huvudtaget? Idioter finns, överallt men en fel spark hade gjort att hon inte längre fanns. Det va ren jävla tur och änglavakt som gjorde att hon inte dog igår. Jag tror inte någon egentligen fattar hur fort det kan gå, har ingen lärt sig någonting efter vad som hände Riccardo? Ryktet har spridit sig snabbt och till alla. Jävligt mycket lögner om vad som egentligen hände har också kommit ut, men nu va det så att det va min syster och hennes kompis mot 20 pers. Hur fan kan man hoppa på någon flera stycken, speciellt när personen ligger på marken och inte ens kan slå sig fri? Är det ballt att skryta om att man slagit på en tjej med hjälp av 4 andra? Eller att man sparka henne i huvet, drog henne på assfalten ryckte av stora tussar av hennes hår osv? När jag tänker på hur fega dom här personerna är, hur jävla små dom är blir jag bara riktigt förbannad. Jag hoppas att alla ni som ens petade på henne har dåligt samvete och mår riktigt dåligt över era handlingar igår kväll, ni har sjunkigt så jävla lågt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback