Stress moment

Jävligt irriterad, trött, jamen allt på samma gång.
Påfrestande människor, irriterande lärare, tjattiga föräldrar.
Shit jag börjar bli bitter tror jag.
Inte bra det här.
Blir så irriterad på såna dryga fittor det finns. Det är lungt så länge det gäller dig/er, när jag vill något då går det inte. Nej men vem kunde inte ha anat att det skulle bli såhär? Jomen jusste, inte jag. Jag är så trög ibland. Det är väl iaf bra att jag kan erkänna det själv. Jag fattar inte egentligen vad som händer, shit allt är upp och ner. Herregudarnas hur ska nu detta gå? Det undrar jag. Nu vet jag knappt själv vad jag pratar om :/ hmm, nice kanske.

Glad att min solstråle finns och lyser upp mina dagar :) Alla andra kan pilla röv. (kanske inte alla men nästan alla)
Haha, jag har faktiskt några kompisar :P  Jag lovar ;)
Nu mår jag illa av mig själv så nu ska jag gå och sussa.

Over and out!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback