Godmorg,

Idag är det tisdag, trött som vanligt.
Fick ryck efter jag käkat frukost och börja städa hela nedervåningen. :P Fint blev det iaf men nu blev jag faktiskt lite trött. Nu sitter jag här och dricker mitt kaffe och bara tar det lungt. Ska snart dra igång och plugga ska bara samla kraft. Jag och mickan ska åka och hälsa på våran gamla skola idag :P Om man pallar så att säga.

Igår va jag och mickan lodisar och gjorde nästan ingenting. Vi gick till donken och skulle ta en cola och glass, Jonas stod i kassan och självklart behövde man ju inte betala ;)
Sen var vi bara allmänt mobbade och inte hade något liv. Jag har fortfarande dåligt samvete för att jag va elak mot Anna igår. :(

Nej nu ska jag återgå till mitt.

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback