Date

Yo,
Det är fredag, härligt härligt :)
Just nu sitter jag och väntar på att ungnen ska bli varm så jag kan laga mat. Jag och Anna ska ha romantisk date eftersom ingen annan vill äta med mig :) Tända ljus och hamburger ;)
Ikväll blir det party verkar det som, får väl se vad som händer när kvällen glider mot sent.
Jag är grym på att tvätta bil, hjälpte johan och tvätta vofflan men den hade ju aldrig blivit så ren och fin om inte jag hade vart med ;) Har egentligen inte så mycket att berätta faktiskt, hmm, som vanligt. Det är alltid samma visa.
Mikaela har körtelfeber :O bara så ni vet, stay away...

Scabbel, scabbel. Nej men nu ska jag kika ut och kolla om jag ser grisen komma någon gång.

Over and out!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback